Ubuntu ve Linux Dağıtımları Belgesi

Merhaba

Pek çoğunuzun bildiği gibi "Hangi dağıtımı seçmeliyim ?" diyen yeni
kullanıcılar için türkçe bir dağıtımlar belgesi var.

http://www.linux.org.tr/index.php?Pg=Dagitimlar

Bu belge Distrowatch daki
http://distrowatch.com/dwres.php?resource=major

belgesinin çevirisi ve Türk kullanıcıların yorumlarından oluşuyor.
Ancak belgede Ubuntu şu an için yer almıyor. Ubuntunun belgede yer
alması için ben belgenin yöneticisi ile temas kurdum ve Distrowatchdaki
bölümün çevirisini bitirdim.

Şimdi Ubuntu kullanan veya bir süre denemiş olan bir gönüllü bir kaç
paragraf yorum (belgedekilere benzer) yazıp bana veya listeye
gönderebilirse bende yaptığım çeviri ile beraber belgeye eklenmesini
sağlayabilirim. Vakit ayırıp yorum yazan herkese şimdiden teşekürler.