Re: MPlayer Debian Paketini Istemiyorum Kardeşim..! ;-)

Prş, 2005-04-14 tarihinde 18:26 +0300 saatinde, Alper KANAT yazdı:
> Merhaba,
>
> APT ile MPlayer'ın son sürümünü yüklediğimde Türkçe fontlarla ilgili
> (türkçe font paketini doğru yere açmama rağmen) ve ekrandaki görüntünün
> full ekrana geçtiğimde büyümemesi gibi sorunlar yaşıyordum. Kaynak
> kodundan derlediğimde sorun ortadan kalkıyordu.

paket yükseltme ile ilgili cevap geldiğine göre buna cevap vereyim :)

Eğer apt arşivinden kurduğunuz mplayer paketi nerim.net ten kurulduysa
pakette herhangi bir sorun yok. Bence yapılandırmanız sorunlu,
isterseniz kullandığım yapılandırma dosyalarına
http://www.tufan.com.tr/~ercin/tmp/mplayer/ adresinden ulaşabilirsiniz.

İyi akşamlar.

--
Erçin EKER