Re: Evolution ve Tr karakterler

Cum, 2005-04-08 tarihinde 15:59 +0300 saatinde, Leoman yazdı:
        Evolution kullanıyorum ayarlar kısmından bütün encodingleri iso-8859-9
        yapmama rağmen gelen maillerde Türkçe karaterleri göremiyorum. (Bozulma
        değil Tr karakterleri siliyor direk)
        Bu tarz bir problemle karşılaşan varmı.

Sanırım yahoo hesaplarından gönderilen postaları kastediyorsunuz,
 bu postalar "us-ascii" karakter seti tanımlamasıyla gönderildiği için
 çoğu posta okuyucu program tarafından türkçe içerik içermiyormuş gibi
 algılanır. Bu nedenle de türkçe karakterler görünmez.

Bu Evolution'ın sorunu değil postayı gönderen kişi ayarlarını düzeltmeli
ya da siz her defasında "Göster/Karakter Kodlaması" altından türkçeyi
seçmelisiniz, bildiğim başka bir çözüm yolu yok.

İyi günler.

--
Erçin EKER
UIN:82166128