Re: [Linux-sohbet] Ufak bir E-Posta Yaz?l?m? Anketi

On Sat, Mar 26, 2005 at 02:59:37PM +0200, Devrim GUNDUZ wrote:

> Pine kullanıyorum; çok mutluyum. 10 yılı aşkındır Pine'ı aldatmadım. Ek
> dosyaları okumak için açtığım özel bir hesabımı da Evolution ile kontrol
> ediyorum, ama o kadar.

   Ben uzun zaman Pine kullandıktan sonra Mutt'a geçtim.  Bunun sebebi
Pine'ın tamamen özgür olmaması.  Yoksa kullanım konusunda Pine'dan
memnundum.  Mutt'ın kullanımını öğrenmek ilk başta Pine öğrenmekten
biraz daha zor ama kısa bir sürede aynı şeyleri yapacak duruma geliniyor
sayılır.  İkisinde de ek dosyalarını okuyabilirsiniz ama program
öntanımlı olarak o ekleri nasıl okuyacağını bilmiyorsa ayarlamanız
gerek.  (Hangi tür eki hangi programla açması gerektiğini belirterek.)