Re: Ubnutu ağımı tan ı mıyor + win açılış

Merhaba,
aldiginiz hatalari yada ne olup bittigini (network icin) 1 az daha
acar misiniz ?

/etc/network/interfaces

dosyanizi 1 inceleyin, dogru oldugundan emin olun (gateway taniminin
ve /etc/resolv.conf ' da da nameserver ' in )

iyi calismalar
Baybars Uzunoglu