Re: sarge ---> woody

On Thu, Mar 10, 2005 at 09:26:24AM +0200, Aydın Kayaz wrote:

> Sorunuzdan şunu anlıyorum ki siz sarge'nin hem binary isolarını hemde kaynak
> kodlarının olduğu cdleri indirerek 15 cd lik bir arşiv yaptınız. Fakat benim
> bildiğim stable sürümünün 7 cd olması sadece binary isoları olmasından
> dolayıdır. Yani paket seçimi değişmemektedir. Fakat şurası açıkki bazı
> paketlerin sürümlerinden kaynaklanan bir hacim farkı olabilir. Örneğin
> Stable (Woody) sürümde 1.0 versiyonu olan bir paket 1MB iken Testing (Sarge)
> sürümde 1.2 versiyonu 2 MB olabilir ve bu durumdan dolayı CD sayısı artıp
> azalabilir.

   Sarge ile Woody'nin içerdiği paketler farklı, aradaki fark
yalnızca sürüm numaraları değil.  (Zaten öyle olmasaydı testing'de hiç
yeni program olmazdı! :)

   Madem internet bağlantınız var, sisteminizi paket yönetim
programlarıyla güncelleyin.  Yeni kararlı sürüm çıktığında onu içeren
tam bir CD takımı istiyorsanız o zaman bir kerede indirirsiniz.  Nasılsa
ondan sonra değişmeyecek.  (Güvenlik için arada bir yapılan arasürümler
hariç.)  Takip etme sorunu da olmaz böylece.