Re: cdrom kaynağı düzenleme

Ben bir ara donanımımı tamamen değiştirirken söyle yapmıştım;
Debianımı eskisinde kurduğum şekilde (2 CD'den) kurdum.  (paket
secimine dokunmadım)
apt cache dizinini yeni sabitdiskime  kopyaladım. dizinde bir "dpkg -i
*.deb" komutunu çalıştırdım eski sistemimde olan bütün pakatler
sorunsuz kuruldu ve hiç bağımlılık sorunu yaşamamıştım. (Zaten
debian'ı  bu yüzden sevdim)
tabi cache dizininde bir temizlik yapmak gerek..
Kolay gelsin