samba

Arkadaslar Merhaba,
Araniza yeni katildim ve bir haftadir listenizi takip ediyorum. Web
sitesindeki bilgiler debian'a gecisimde gayet yardimci oldu. Emegi
gecenlere cok tesekkur ederim.

Sizlerden ricam elinde benim durumuma uygun ornek bir samba
configurasyon dosyasi.

Ben debianimi windows networkunde kurdum. Yerel agda Active Directory
kurulu. Dosya ve printer paylasimi windows network uzerinde yapiliyor
ve domain kullanicim ile bu kaynaklara erismek istiyorum. Ayrica
domain'deki kullanicilar ile dosya paylasimi yapmak istiyorum. Tabii
Active directory de kayitli olanlar ile. Bana bu duruma ornek
olabilecek bir smb.cnf gonderirseniz ya da icerigini listeye
yapistirirsaniz memnun olurum.

Selamlar,