Re: Re: dist-upgrade

Olayi biraz daha arastirinca php4'de onceki versiyonlara gore paket
bagimliliklarinda epey degisikliklerin olmasindan kaynaklandigini
farkettim.

Mesela su an sisteminizde kurulu olan php4-pgsql 4.3.9-1 surumu depoda
4.3.10-2 olarak guncellenmis durumda. Guncelleme yapilirken de bu pakete
daha once bagimli olmayan phpapi (virtual paketi) bagimli hale getirilmis.

Olaylarin baslangic yeri php4 paketinde zaman icinde meydana gelen
bagimlilik degisiklikleri. Bu durumda yine islemler bana normal olarak
gorunuyor. Tabi gozumden kacan farkli bir yer yoksa.

Daha detayli bilgi icin php4 paketinin changelog dosyasina bakmakta fayda
var.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin