kernel derleme yardımı nerden bulabilirim

Merhabalar,

Geçnelerde 2.4 den 2.6 ya geçiş için attıklarıma kimse cevap
vermemişti. Ama ben genede sorunu nasıl çözdüğümü anlatayım.

Elimdeki Sarge çok eski imiş son sarge iso sunu indirip onunla
kuruluma başlayınca 2.6 kernel SATA diskimi ve partition larını gördü.

Şimdi ise 2.6.8-2-386 olan kerneli 2.6.8-2-686-smp veya 2.6.10 yapmak istiyorum

Bunu nasıl yapacağımı adım adım anlatan bir makale adresi verebilir
misiniz öncelikle türkçe olması daha iyi olur ama yoksa ingilizcem de
var.

Verimli Çalışmalar...

PS : Serdar Aytekin bey sitenizi gezdim makalelerinize fırsat
bulabildiğim kadarı ile baktım çalışmalarınızdan dolayı sizi tebrik
ediyorum ayrıca size teşekkür ediyorum

--
Ergün KOÇAK
http://www.websiteci.com/ergun