kernel upgrade sorunu

Merhaba,

Öncelikle debian a yeni olduğumu belirtmeliyim :)

Makinam :
P4 Hyperthread 2.8 işlemci
160 GB SATA disk
mainboard intel d865perl
512 mb ram
ekran kartı ati radeon 9600

HDD partitionları :
primary
1 gb
extended
2 gb swap
256 mb /boot "ext2"
17.5 gb / "ext2"
15 gb ntfs (xp kurulu)
100 küsür ntfs (yedeklerim vs.)

bu makinaya zor bela (malum yeniyim) sarge kurdum 2.4 çekirdekle
kurulum yaparken partition ları çok güzel görmesine rağmen 2.6
çekirdekle kurulum yapmaya çalışınca partition ları görmediğinden 2.4
çekirdek ile kurdum

haliyle harddiski hde olarak tanıdı (normalde sda tanımalıydı ?)

şimdi ise çekirdeği 2.6.8 e upgrade etmek istedim
apt-get install kernel-image-2.6.8-2-686-smp
dedikten sonra indirdi ve kurdu hata da vermedi

lakin açılışta "unable to start ACPI interpreter" deyince arkadaşımın
tavsiyesi ile açılışta ACPI desteğini iptal ettim (grub satırına
acpi=off yazarak) bu seferde "kernel panic" verdi şimdi 2.4 ve 2.6
çekirdek source larını indiriyorum
( apt-get -y install kernel-patch-debian-2.6.8 kernel-source-2.6.8
kernel-patch-debian-2.4.27 kernel-source-2.4.27) belki işe yarar diye
:(

bu konuda yardımcı olabilecekelre şimdiden teşekkürler

Verimli Çalışmalar...

--
Ergün KOÇAK
http://www.websiteci.com/ergun