Re: Sarge Kurulum

On Tue, Feb 22, 2005 at 10:58:21AM +0200, Emre Kadolu wrote:
> Ati grafik kartı kullanmadım fakat ati nin sitesinde linux için
> geliştirilmiş sürücüleri var orda bir readme dökümanı da vardır ona göre
> kurulumu yaparsanız sorun  çıkacağını zannetmem eğer oradaki dökümana
> göre kurulum yaparken bir sorun ile karşılaşırsanız hata çıktısı ile
> buraya gönderirseniz yardımcı olmaya çalışırız.

   Benim ATI ile bir tecrübem yok ama tam bu iletinin geldiği
günlerde Debian kullanan bir arkadaşım ATI kartını çekirdekteki
sürücülerle kullandığını söylemişti.  İşte yazdıkları:

xfree86'nin ati surucusu ile birlikte cekirdekten "agpgcart" ve
"ati-agp" module'lerini kullaniyorum. Bunlar "Character devices"
bolumu altindalar. ATI'nin sitesine hic bakmadim, standart surucu
gayet basarili.

(Not: Bu kişi kendi derlediği 2.6.10 çekirdeğini kullanıyor.)