Re: DNS Çözümlemesi Çok Yavaş :(

    AK> Merhaba, Yeniden Debian kurdum. Sistemimde etherconf
    AK> yüklü.. eth0 arabirimini otomatik olarak ayarlatıyorum. DHCP
    AK> ile otomatik olarak IP ve DNS ayarlarını alıyor. Ancak TT
    AK> sağolsun, DNS çözümlemesi baya yavaş bende şu

Eger makineniz cok kucuk degilse dogrudan bind kurun, TT'nin serverlarini
kullanmayin.  (ama firewall filani ona gore ayarlayin).  Resolv.conf'a
127.0.0.1 koyup dhclient'a 'elleme' (hatirlamiyorum nasil yapiliyor)
diyerek kendinizi TT'den kurtarabilirsiniz.  Bind'in aptladiginiz gibi
calismasi lazim bu gorev icin.  Yalniz METU de DNS isini bilmiyor,
talihsiz bir sirayla sorgu yaparsaniz tr cozumlenmez hale gelebilir, o
zaman bind'i durdurup yeniden baslatmaniz gerekir.

BM