samba tr_utf8 ile win98 makinalar bazi paylasimlari gormuyor.

Merhaba,

Benim bilgisayarımdaki samba sunucudaki paylaşımları ağdaki diğer bir windows 98 makina ulaşmaya çalıştığında ağ komşularımdan benim bilgisayarımı görüyor içine giriyor ilk başta paylaştırılan dizinleri de görüyor ancak; bazı klasörlere girmeye çalıştıklarında paylaşım adı veya yolu bulunamadı diye bir hata msg ı alıyorlar o dosya orda bulunmasına rağmen win98 olan makina buraya ulaşamıyor...

sorun acaba yerel den mi kaynaklanıyor diye düşünüp export LANG=C dedikten sonra aynı kabukta sambayı yeniden başlattım sorun düzeldi. sistemde tr_utf8 kullanarak sadece sambanın başlarken C yereli ile başlamasını nasıl sağlarım?

Aklıma /etc/init.d içerisinde sambac diye bir dosya oluşturup içeriğini LANG=C /etc/init.d/samba restart olarak düzenlemek geliyor fakat biraz ilkel bir çözümmüş gibi duruyor.

Öneriler ?

# apt-show-versions |grep samba
samba/testing uptodate 3.0.10-1
samba-common/testing uptodate 3.0.10-1