Re: Depolar

> Sanırım bu godel.cs.bilgi.edu.tr açısından üzüntü verici bir haber :)
> Tam da 1.0 sürümünü çıkarmak üzereyken :)
Evet çok üzücü bir haber. sevinmek için ddos saldırılarına başlıyoruz
yakında linux.org.tr ve tr.debian.org'a. Olur da başarırsak, ikisi de
servis veremez hale gelirse şampanya patlatacağız.

Konuya hangi açıdan baktığınızı anlayamadım.

> uzak  nokta değilde en yakın nokta seçmek verim açısından daha iyi bir
> sonuç verir. Hemde zaten kısıtlı olan yurt dışı hattımızı daha verimli
> kullanmış oluruz.
Katılıyorum. Ulaknetin ankara bağlantısı sağlayan ULUS taki alet
bozulduğunda belki bir işe yarar yurt dışından alması.

--
Can Burak Çilingir
http://canb.net/