From: Serdar Aytekin
Sent: Fri Feb 25 15:18:50 EET 2005
Subject: Sarge ve Ubuntu CD'leri

Merhaba,

2 Mart Carsamba gunu saat 18:30 'da Ankara Uni Fen Fak. Kirmizi salonda LVM semineri olacak.
Cok daha onceden bu seminerde dagitirim diyerek Ubuntu CD'leri istemistim. Tahmin ettigim gibi
CD'ler seminerden once elime ulasti. Dolayisiyla seminere gelen arkadaslara Ubuntu CD'lerinden
yettigince vermek istiyorum.

Ayrica yeterli internet erisimi olmayipta Sarge CD'lerine ihtiyac duyanlar varsa yine bu
seminerde kendilerine vermek uzere yanimda bi miktar da Sarge CD'si (tam kopyanin ilk iki cdsi)
bulundurmak istiyorum.

Ozellikle Sarge CD'lerine ihtiyaci olan arkadaslar bana bu konudaki isteklerini belirten bir posta
gonderirlerse seminer gunune onlara hediye etmek uzere cd hazirlamaya calisirim.

Tabi gelen istek cok sayida olursa tamamina yetecek CD'yi o gune yetistiremeyebilirim.
Boyle bir durum olursa da arkadaslarin beni mazur gormelerini rica edecegim.

Ankarada olupda vakti musait olan arkadaslari beklerim.

Ayrintili bilgi : http://seminer.linux.org.tr

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin