Re: depolara �

* Alper KANAT [2005-02-25 13:03:21-0000]
> Debian listelerinde bu depoları yöneten kimse yok mu ? Debian
> listesinin, debian tr depolarıyla alakası yok mu ??

Deponun debian-tr ile veya resmi olarak Debian projesiyle bir alakasi
yok.  Gonullu kisi veya kurumlar tarafindan isletilen bir Debian yansisi
sadece.

> Neden kimse sunucunun durumuyla ilgili bilgilendirme yapmıyor ?

Panige mahal yok :-)

(1) Bu sorun depoyla alakali olmayabilir (Ulaknet'te bir aksama ve/veya
DNS sorunu gibi)
(2) Ancak bos zamaninda bu isle ilgilenebilecek gonullu bir kisi olarak
yonetici arkadasin su an bu ise ayiracak vakti olmayabilir.

> Herkes yaşamıyor mu bu sorunu ?? Debian'ı yeniden kuracakken böyle
> birşey yaşıyorum şansa bak...

Birkac kere ben de yasadim.  Bir sureligine farkli bir yansi kullanmayi
deneyin.  Mesela Bilgi universitesindeki veya yurtdisindaki bir yansi.