Re: depolara ?

Merhaba,

On Fri, Feb 25, 2005 at 01:03:21PM -0000, Alper KANAT wrote:
>Debian listelerinde bu depoları yöneten kimse yok mu ? Debian
>listesinin, debian tr depolarıyla alakası yok mu ?? Neden kimse
>sunucunun durumuyla ilgili bilgilendirme yapmıyor ?

>Herkes yaşamıyor mu bu sorunu ?? Debian'ı yeniden kuracakken böyle birşey yaşıyorum şansa bak...

Bu sorunu takriben iki gundur herkes yasiyor. Ulaknet'de olan makinelerden bile erisim yapamiyorum.

ftp.tr.debian.org ve ftp.linux.org.tr 'deki yansilara ulasilamiyor. Her ikisinede ulasilamamasi
sunucularda
problemin olmasi ihtimalinin yerine Ulaknet'in belli bir kisiminda problemin olmasi ihtimalini
kuvvetlendiriyor.

Bir sureligine yurtdisindaki sunuculari kullanmanizi tavsiye ederim. Yada TR icerisinde benim
erisim
yapabildigim sadece godel.cs.bilgi.edu.tr adresi var. Ona ait sources.list dosyasi asagidaki sekile
olmali.

# GODEL.CS.BILGI.EDU.TR

deb http://godel.cs.bilgi.edu.tr/mirror/debian/ sarge main contrib non-free
deb http://godel.cs.bilgi.edu.tr/mirror/debian-non-US sarge/non-US main contrib non-free