win üzerindeki network yazıcıları problemi

Selamlar,

Ağımda windosxp üzerinde kurulu iki adet yazıcım var. bir tanesi laserjet 2200 diğeri officejet g85. her ikiside paylaşımda ve diğer windos makinalar tarafından network üzerinde kullanılabilirken. ben bir türlü debian sistemimden bu iki yazıcıyı kullanamıyorum. yazıcıları gnome'un printer aracı ile ekledim ancak durum kısmında "connection faild with errors NT_STATUS_UNSUCCESSFUL" mesajı var. dolayısıyla test sayfası gönderdiğimde hiçbirşey yazılmıyor.

debianda samba kurulu hatta yazıcıların kurulu olduğu bilgisayarın dosyalarını sistemime çok rahatlıkla bağlıyabiliyorum. bu konuda tecrübesi olan birisi yardım ederse çok sevinirim.

şimdiden teşekkürler

saygılarımla

devrim

devrim.esenturk@ada.net.tr