Re: firefox daki web sayfasini yazdirmak

On Tue, 2005-02-22 at 22:32 -0800, Mehmet Seckiner wrote:
> (listedeki e2e hocama ozellikle)
> Benim su anki sorunum su web sayfasi onizlemede de
> oldukca buyuk gorunuyor ve yazdrnca A4 kagidinin iki
> kati yer kaplayacak sekilde olup kagida sigmiyor. En
> basit bir internet bankaciligi dekontu bile bu
> sekilde...
>
> Bunun nasil onune geceriz?
Onizleme bolumunde "scale" ayari ne durumda? Bu ayarin %100 olmasi
gerekiyor. Tabii yazici ayarlarinizda default kagit ayarinin da a4
olarak secilmis olmasi gerekiyor (A4 kullandiginizi farzediyorum).

Yine, File>Page Setup>Format & Options>Scale: >Shrink To Fit Page Width
secenegini isaretleyerek sayfanin buyuklugu ne olursa olsun,
kullandiginiz kagida gore boyutunu ayarlamasini saglayabilirsiniz.

Iyi calismalar...