Re: debian kurulumunda ethernet kartı sorunu

> sk98lin modülü marvell yukon ethernet kartları için ve standart Debian
> çekirdeği ile geliyor, yine de bu yama gerekiyor mu?

En son iki hafta kadar once Marvell Yukon Chipset'li bir kart ile
ugrastim. Ben bu kartlar icin gerekli modulun standart cekirdek ile
geldiginin farkinda degilim. Bende bu kart icin ayni adresdeki yamayi
indirip uyguladim.

Sonuc olarak standart cekirdek ile bu modulun geldigine emin degilim. Siz
eminseniz problem yok. Demek ki benim dalgimligima gelmis. Modulun
"Ethernet (1000 Mbit)" bolumu icerisinde yer aliyor olmasi gozden
kacabilmesine sebep oluyor olabilir. Cekirdek icinde bu modul halihazirda
varsa tekrar indirip yama yapmaya gerek olmayacaktir buyuk ihtimalle.
Heralde standart cekirdek bu yamanin en son halini iceriyordur.