Sarge Kurulum

BULENT DELEN wrote:

>Emre hocam tekrar selam debian i hala kuramadım smp olmayan cd yi
>buldum bir önce takıldığı yeri geçti fakat aşagıda yazacağım yerde
>yine kilit oluyo sata disk kullanıyorum SCSİ olarak görüyo normalmidir
>acaba rahatsız ediyorum kusura bakmayın
>

>EXT3-fs recovery complate
>EXT3-fs mounted filesystem wiht ordered data mode
>INIT : version 2.86 booting
>
>Activation swap
>
>adding 1381548k swap on /dev/sda5 priarity:-1
>extents:1 checking root file system
>fsck 1.35 (2-feb-2004
>
>/:clean, 16775/854784 files , 86610/1708914 blocks
> [...]

SATA diskten olduğunu zannetmiyorum. Sanki başka bir şey var gibi
recovery moddan başlatıp, konsol modunda açmayı denermisiniz? açılırsa
/var/log/dmesg ve /var/log/messeges dosyalarını gzip leyip gönderirseniz
yardımcı olabilirim. Bu sanki
bana acpi ile alakalı gibi geliyor. bunun dışında grub ta açılış
seçeneklerine pciacpi=off acpi=off noapic nolapic opsiyonlarını ekleyip
deneyebilirmisiniz? belki kernel derlemeniz ya da patch uygulamanız
gerekebilir.

ayrıca internet bağlantın kablo ya da adsl ise neden netinstall u
denemiyorsun. Bir daha cd lazım olmaz, merak etme :) ben en son mayıs
ayında mı ne debian kurdum bu süre içerisinde açılmaz duruma da getirdim
dosya sistemini de bozdum hd yi yeniden boyutladım fakat hiç debian
yüklemeden yedek kernel ve knoppix kullanarak sorunu hallettim.

eğer recovery modda açılmazsa ve verdiğim opsiyonlarla da açılmaz ise
aşağıda vereceğim adresten i386 olan cd-image ını çekip
www.debian-tr.org daki kurulum dökümanına göre kurulum yap belki cdlerde
sorun olabilir.

 net install ile 2.8.6.2 -386 kernel ile  pciacpi=off acpi=off noapic
nolapic bu parametrelerle sorun düzeldi sonra ati x300 ekran kartımda
sorun çıkardı onboard intel ekran kartımla wesa olarak sonunda debian
kurdum emre hocam çok teşekkür ederim ati grafik kartımı tanımlamam
konusunda yol gösterebilirseniz sevinirim iyi günler..