Re: debian kurulumunda ethernet kartı sorunu

Merhaba,

>Debian kurulumu sırasında ağ kartını sürücüsünü bulamadım diye hata
>veriyor.
>ethernet kartı marvell yukon 88e8053 pci-e gigabit ethernet ,
>asus p5gd1-pro anakart üzerinde bulunmakta bu sürücüyü debiana nasıl
>kurabilirim...

Kurulumdan sonra asagidaki adresten Marvell icin gerekli cekirdek yamasini
cekip cekirdege uygulamak ve daha sonra cekirdegi yeniden derlemek
gerekir.

http://www.syskonnect.com/syskonnect/support/driver/zip/linux/install-8_14.tar.bz2

Daha fazla ayrintiya ihtiyaciniz olursa yine buradan sorabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin