Re: sxc uzantili dosyalarin default olarak openoffice calc ile acilmasi icin..?

Bu sorun, konqueror kullanilarak cozuldu.

* konqueror acildi
* menuden "araclar" -> "konqueror programini yapilandir" secildi
* "dosya iliskileri" bolumunde "vnd.sun.xml.calc" icin "uygulama tercih sirasi" bolumunde gnumeric, openoffice.org calc'in altina tasindi

acemi yazmis:
merhaba,

Debian Sarge yuklu makinemde .sxc uzantili dosyalarin default olarak OpenOffice Calc ile acilmasi icin ne yapmaliyim. Su an, bu tip dosyalara tikladigim zaman Gnumeric ile dosyayi aciyor ki ben bunun olmasini istemiyorum.

Gnome kullaniyorum.

acemi