Re: locale ayarı değişmiyor

Pzt, 2005-02-21 tarihinde 14:27 +0200 saatinde, Enver ALTIN yazdı:

> "dpkg-reconfigure locales" komutu verdiğimde karşıma sistemin öntanımlı
> locale değerini soran bir diyalog geliyor.
>
> Ayrıca gdm/xdm yapılandırmanız ve size ait kullanıcının ~/.profile
> dosyası vb. içerisinde de bazı locale tanımları yapılmış olabilir.

Gdm ekranında dil seçeneğini değiştirince sorun düzelmiş görünüyor. Gdm
ayarlarını ben değiştirmemiştim. Güncelleme sırasında kendiliğinden
olması da garip bir durum olmalı, (knoppix türevi boş bırakınca
anadiline dönmüş olmalı).

Gdm ekranında ayar değiştirmenin hem kullanıcı hem de root için yerel
değerini değiştirebilmesi bana garip geldi.
Yardımlarınız için teşekkürler. Sistemi yeniden kurmaktan döndüm.
--
Op. Dr. Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com