APT ile Başım Dertte..

Selamlar,

Bugünlerde APT ile başım dertte.... Gezegen'de evince adlı programı görünce (ve ekran görüntülerini de beğenince) kurmak istedim ama paket unstable'da olduğundan ve başka bağımlılıkları olduğundan kuramadı bir türlü...

DC Gui kullanıyorum ama son 1 haftadır sapıttı. Ilk kez açtığımda sorun yok, kapatıp açtığım anda splash resmi olarak küçük küçük hayalet logolarından ulaşan birşey çıkıyor ve minnacık da bir pencere.... Olayı bir türlü çözemedim; apt-get remove --purge dcgui-qt dclib0 yapıp tekrar kurmama rağmen de düzelmedi. Şimdi dclib0 için kurulamıyor gibi mesajlar veriyor..??

Gaim'in 1.1.3 sürümünü kurmak istiyorum ama o da unstable'da olduğundan ve bağımlılıkları da farklı sürümler olduğu için güncelleyemiyorum. :(

Peki böyle durumlarda ne yapmalıyım o paketleri kurabilmek için ? Elimi kolumu bağlayıp testing'e girmesini mi bekleyeceğim, kaynak koddan mı kuracağım ? Bu konuda biraz beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
email;internet:tunix@raptiye.org