Re: OpenOffice ve Printer

tunix@tunix:~$ cd .openoffice/1.1.2/user/uno_packages/
tunix@tunix:~/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages$ /usr/lib/openoffice/program/pkgchk > warning: directories not allowed: file:///home/tunix/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages/skip_registration

Dediğini yapınca da birşey değişmiyor..

Emre Kadıoğlu wrote:

Hocam tam olarak şunu yapmalısın

java yı falan kurduktan sonra
$ cd .openoffice/1.1.2/user/uno_packages

$ /usr/lib/openoffice/program/pkgchk

aşağı doğru bir ton çıktı alacaksın sonra openoffice i açıp diller bölümünden ayarlayacaksın.

Alper KANAT wrote:

Merhaba...

Çözüm olarak tam olarak ne öneriyorsunuz ? Şunu bana tam olarak çalıştırtsanız çok memnun kalacağım. Bahsettiğiniz openoffice için olan java paketini de yükledim. jvmsetup yazıp Java'nın yerini de gösterdim. 1.1.2'de benim ev klasörümde zaten .openoffice diye bir klasör var.. .office diye değil..?

Taslak belgesine henüz bakmadım az sonra bakacağım.

A. Alphan Bayazit wrote:

On Fri, 2005-02-18 at 22:41 +0200, Alper KANAT wrote:
Bu kez ~/.openoffice/user/uno_packages altına atınca şöyle bir hata alıyorum:

tunix@tunix:/usr/lib/openoffice/program$ pkgchk
> warning: directories not allowed: file:///home/tunix/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages/skip_registration

OpenOffice Writer'ın içerisinden Yazım Yardımı'na girip baktığımda Mevcut Dil Bölümleri kısmı komple bomboş..... :( Başka bir önerisi
olan var mı ? Nerede yanlış yapıyorum ya da ?

araya kaynamasın, şu durumdaki sorununuz 1.1.2 icin kullanıcı
dizinin .openoffice/1.1.2 yerine office şeklinde değiştirilmesinden
kaynaklanıyor sanırım.
taslak belge de yenisi yazıyor zaten.

Eger blackdown kullanıyorsanız, sonuçlardan haberdar ederseniz
sevinirim. O kisim benim icin hala muamma.

kolay gelsin

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper