Re: Java, Openoffice-java ve Zemberek

On Sun, 2005-02-20 at 10:21 -0400, ahmetaa wrote:

> TDK kilavuzunda hersey ayri yazilir gorunuyor. yuklendi kelimesi
> 0.4.2
> surumunde sorunsuz calisiyor. Ne yazik ki 0.4.1 surumunde ciddi bir
> hata
> gozumuzden kacmis, iki uc gun sonra farkina varip 0.4.2'yi cikardik.
> siteden indirip deneyin isterseniz.

yanlis anlasilmasin.
0.4.2 kullandim. zemberek'in hata denetiminde bir sorunla karsilasmadim
zaten, iki yazim hatasi da hakliydi.
ama ikincisi -yuklendi kelimesi- zemberek openoffice'e kaydolurken
zemberek tarafindan veriliyor.

zemberek_ooo/src/net/zemberek/ooo/spellchecker/TurkishSpellChecker.java
icersinde yuklendi noktasiz u ile yazilmis.

Not:Recai Bey'in Debian temennilerine haliyle bende katiliyorum,
--
-alphan
http://www.bayazit.net/alphan/