Re: OpenOffice ve Printer

On Sun, 2005-02-20 at 13:10 +0200, Alper KANAT wrote:
> Merhaba...
>
> Çözüm olarak tam olarak ne öneriyorsunuz ? Şunu bana tam olarak
> çalıştırtsanız çok memnun kalacağım. Bahsettiğiniz openoffice için
> olan
> java paketini de yükledim. jvmsetup yazıp Java'nın yerini de
> gösterdim.
> 1.1.2'de benim ev klasörümde zaten .openoffice diye bir klasör var..
> .office diye değil..?
>
> Taslak belgesine henüz bakmadım az sonra bakacağım.

kastettigim office diziniydi ama, biraz once farkettim ki onceki bir
yuklemeden kalmis, oo da 1.1.2 ye gecerken degistirmemis.

siz ~/.sversionrc icersinde neresi geciyorsa oraya yapacaksiniz
(/user/uno_packages tabi)

eger o sekilde calismazsa tavsiyem sudur:

openoffice in kapali oldugundan emin olun
.sversionrc ve .openoffice'in isimlerini degistirin,
openoffice'i tekrar acin,
zemberegi ~/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages dizinine kopyalayin
pkgchk i calistirin,

eger belgede gecen Uyarilardan baska uyari veriyorsa, ya da calismazsa
hatalari buraya gonderirsiniz, kullandiginiz java surumu ile birlikte
(Sun? blackdown? 1.4? 1.5?)
vs

kolay gelsin

--