Re: Java, Openoffice-java ve Zemberek

On Sun, 2005-02-20 at 08:33 +0200, Recai Oktas wrote:

> * A. Alphan Bayazit [2005-02-20 01:15:57-0500]
>
> Elinize saglik, gayet acik ve anlasilir bir belge olmus.  Ilk okumada
> gozume carpan bir hata olmadi.  Zamanla tespit ettiklerim olursa
> onlari
> ayrica bildiririm.  Bu kisa NASIL belgesinden, basta ben olmak uzere
> :-), cok istifade eden olacagina eminim.

Tesekkurler,
Yalniz , java paketinin java.sun.com'dan indirilmesini aciklamak cok
zor. Sagolsun Sun'in lisans ve pazarlama teknikleri, ingilizce
aliskanligi olanlar icin bile paketi bulmak cok zahmetli oluyor. En
basidinden dogrudan baglanti bile veremiyorsunuz.

Bence onemli bir konu, bu konuda tavsiyesi olan varsa cok sevinirim.

--
-alphan
http://www.bayazit.net/alphan/