Re: x problemi ve kde'ye geçiş

Azer Demir wrote:

ikinci sorum da, ben x window'u kurduktan sonra haliyle önceden
yüklediğim gnome çalışmaya başladı. dün de kde'yi indirdim, fakat
açılışta bana sadece kullanıcı adı ve şifre soruluyor, açılışta kde'ye
nasıl geçebilirim? kde'nin programları gnome'da menüde görünüyor ve
çalıştırabiliyorum ama kde'ye geçip kde'ye de bi meraba demek
istiyorum :)
"update-alternatives --config x-session-manager" komutuyla oturum yöneticisini değiştirebilirsiniz