OpenOffice'den belge fakslarken faks numarasini belirtemiyorum (CUPS + efax + fax4CUPS)

merhaba,

Debian Sarge yuklu makinemde faks kullanabilmek icin CUPS ve efax'i yukledim. fax4CUPS ile efax'i bir yazici olarak CUPS'a tanittim. Kabukta

lpr -P Fax -o phone=42142421 dosya_adi

yazarak faks gonderebiliyorum. Sorunum, OpenOffice (veya grafik arayuzde calisan programlar) ile faks gonderememek.

OpenOffice icinden bir belgeyi yazdir bolumunden faksa gonderdigim vakit bana faks numarasi sormuyor. Belgeyi yazdirmaya calisiyor ama faks numarasi verememis oldugum icin CUPS panelinde is (job) "empty phone number" hata mesajiyla bekliyor gozukuyor.

OpenOffice belgesini pratik bir sekilde nasil fakslayabilirim?

acemi