Re: OpenOffice ve Printer

Selamlar...

Sorun hala devam ediyor.. Verilen adresteki openoffice-java paketinin bu kez 1.1.2 sürümünü yükledim. /usr/lib/openoffice/user/uno_packages içerisine atınca görmüyor klasörü... die abnormally.. gibi birşey yazıyor.. Bu kez ~/.openoffice/user/uno_packages altına atınca şöyle bir hata alıyorum:

tunix@tunix:/usr/lib/openoffice/program$ pkgchk
> warning: directories not allowed: file:///home/tunix/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages/skip_registration

OpenOffice Writer'ın içerisinden Yazım Yardımı'na girip baktığımda Mevcut Dil Bölümleri kısmı komple bomboş..... :( Başka bir önerisi olan var mı ? Nerede yanlış yapıyorum ya da ?

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
email;internet:tunix@raptiye.org