Re: OpenOffice ve Printer

Cum, 2005-02-18 tarihinde 14:28 +0200 saatinde, Recai Oktas yazdı:
> Merhaba,
>
> * A. Alphan Bayazit [2005-02-18 07:05:43-0500]

> Aslinda tam da bu nedenle boyle bir NASIL belgesini gerekli goruyorum.
> Malum "Debian'a Flash veya Java nasil kurulur?"  tum zamanlarin en
> ragbet goren SSS maddelerinden biridir :-)  Debian OO paketi ve genel
> olarak Debian, buyuk bir surpriz olmazsa bundan boyle de Java'siz

Debiana java kurmak -sadece kurmak- o kadar zor değil sanırım. Aşağıdaki
satır /etc/apt/sources.list dosyasına eklenir:
	deb ftp://ftp.tux.org/java/debian/ sarge non-free
'apt-get update' komutu çalıştırılır,
'apt-get install j2re1.4' veya 'apt-get install j2sdk1.4' komutu
çalıştırılarak Blackdown java Runtime Environment veya SDK olarak
kurulmuş olur. J2re1.4'ün ~ 60 MB boyutu dial-up kullanan arkadaşlar
için caydırıcı olacaktır.
Zemberek'in debian'da official paket olması sizinde belirttiğiniz gibi
fevkalade olur.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav