Re: OpenOffice ve Printer

Merhaba,

* A. Alphan Bayazit [2005-02-18 07:05:43-0500]

> Bu sorunun bana yönelik olduğunu düşünmediğimden biraz cevap geç geliyor
> kusura bakmayın.
>
> Hafta sonu temiz bir yüklemeyle birlikte belgeyi seve seve hazırlarım.
>
> Daha önceden hazırlamamın en önemli sebebi java'nın özgür olmaması idi.
> Tabi hareketli bir hedef olması, paketlerinin geleceğinin belirsizliği
> de sorun.

Aslinda tam da bu nedenle boyle bir NASIL belgesini gerekli goruyorum.
Malum "Debian'a Flash veya Java nasil kurulur?"  tum zamanlarin en
ragbet goren SSS maddelerinden biridir :-)  Debian OO paketi ve genel
olarak Debian, buyuk bir surpriz olmazsa bundan boyle de Java'siz
cikacak.  Zemberek ise bizim acimizdan cok onemli bir proje.  Bu
imkandan herkesin istifade etmesini isterdim.  (Tabii Zemberek'i asgari
gereksinimler itibarıyla SableVM gibi Debian/main arsivindeki bir
bilesenle "kur+calistir" hale getirseler cok daha memnun olurum, ama o
ayri konu :-)

> Ama kısa bir nasıl kimseye zarar vermez heralde.

Zahmet olmazsa bu belgeye cok kisa sekilde Java kurulumunu da
ekleyebilir miyiz?  Ubuntu icin boyle birsey var mesela, onu Debian'a
nasil uyarlariz?  Hemen yapmak gerekmiyor bunlari, parca parca yazariz.
Acikcasi Zemberek'i benim deneme imkanim olmadi, ama deneme yapar yapmaz
ben de katkida bulunmaya calisirim.  Basta siz olmak uzere emek
gostereceklere simdiden tesekkurler.