Re: GIMP PNG Sorunu

* Can Burak Cilingir [2005-02-16 20:35:05+0200]
> neden kullanamıyor acaba merak ettim. grub kodlayıcıları png okumayı ya
> da okuyan kütüphaneleri kullanmayı mı bilmiyor acaba?
>
> şaka bir yana var mı fikri olan?

Sadece birkac tahmin...  Grub'in devrede oldugu safhada (ustelik
seceneksel bir eye-candy ozelligi icin) kitaplik bagimliligi istenmez
gibime geliyor.  Statik baglasaniz kod siser.  XPM ise gerceklemesi
PNG'ye gore daha basit oldugundan tercih edilmis olabilir.