Re: GIMP XPM Sorunu

Merhaba,

* Alper KANAT [2005-02-15 18:52:54+0200]
> Grub'ın Debian temasından sıkıldığım için kafama göre bir resim koymak
> için kolları sıvadım. GIMP'i açıp resme gerekli işlemleri yaptıktan
> sonra XPM olarak kaydetmek istediğimde Plugin cannot save file gibi bir
> hata veriyor. Google'da arattığımda bu hata çok eski olarak gözüküyor.
> Yani halledilmiş olması gerekiyor o zamana kadar... RH sitelerinde
> yaması falan da var hatta gördüğüm kadarıyla... Aynı sorunu yaşayan var
> mı ? Nasıl çözebilirim ya da ?

Kullandiginiz sistemde Gimp'in XPM kaydedememesinin muhtemel nedeni
#286164 nolu hata:

    libxpm4: fix for CAN-2004-0914 breaks writing XPM files with
    absolute path names

Gimp'in bagimliliklarinda gecen libxpm4'u guncellemeniz gerekiyor, cunku
bu hata cozulmus durumda.

Grub'a acilista (XPM) resim goruntuleme destegi yeni kazandirildi diye
hatirliyorum.  Enver'in de duzelttigi gibi PNG/JPEG vb. secenekleri su
an mevcut degil.  Tabii 'convert' ile bicem donusumu yapmak her zaman
mumkun.