Re: sxc uzantili dosyalarin default olarak openoffice calc ile acilmasi icin..?

Debian Sarge yuklu makinemde .sxc uzantili dosyalarin default olarak OpenOffice Calc ile acilmasi icin ne yapmaliyim. Su an, bu tip dosyalara tikladigim zaman Gnumeric ile dosyayi aciyor ki ben bunun olmasini istemiyorum.

Dosyayı sağ tuşla tıklayın, açılan menüden özellikleri seçip üstteki
tablardan birlikte aç diyaloguna geçin. Kutu içinde gnumeric dışında
openoffice varsa onun kutusunu aktive edin, yoksa ekle menusünden
ekleyin.

Bu bolume bakmistim ama bu bolum sorunu cozmedi, soyle ki: bu bolumde hem gnumeric hem de ooo Calc gorunuyor ama herhangi birini default olarak belirtemiyorum. Gnumeric'i hepten kaldirmak istedim oradan ama bunu yapmama da izin verilmedi.

O bolume hem normal kullanici hem de root olarak baktim ama iki durumda da degisiklik yapamiyorum. Secenekler silik gri bir tonda (editlenemez bir sekilde) gorunuyor.