Re: sxc uzantili dosyalarin default olarak openoffice calc ile acilmasi icin..?

Çrş, 2005-02-16 tarihinde 01:13 +0200 saatinde, acemi yazdı:
> merhaba,

Merhaba,
> Debian Sarge yuklu makinemde .sxc uzantili dosyalarin default olarak
> OpenOffice Calc ile acilmasi icin ne yapmaliyim. Su an, bu tip dosyalara
> tikladigim zaman Gnumeric ile dosyayi aciyor ki ben bunun olmasini
> istemiyorum.

Dosyayı sağ tuşla tıklayın, açılan menüden özellikleri seçip üstteki
tablardan birlikte aç diyaloguna geçin. Kutu içinde gnumeric dışında
openoffice varsa onun kutusunu aktive edin, yoksa ekle menusünden
ekleyin.
> Gnome kullaniyorum.
>
> acemi
Usta olmanız dileğiyle,