Re: istanbuLX Isletim Sistemi Projesi Aktif Katilim Cagrisi

Merhaba

Yanıtınız için teşekkürler fakat debian listesinde reply yapılınca
göndericiye gidiyor mektup. Yani bu cevabınız yalnız bana ulaştı listeye
değil :)

Genel olarak anlıyorum sizi. Peki özelde bulamadıklarınız neler
çekirdeklerde. Yani somut olarak ilk 5 özellik arayıp bulamadığınız ve
dolayısı ile enux projesinin ilk beş hedefi olan ?

Sizelere de iyi çalışmalar projenizde başarılar.

ps: Şimdi fark ettim bende size reply yapmışım listeye değil :)