Re: Konsolda Türkçe sorunu

* Emre Kadıoğlu [2005-02-11 13:24:24+0200]
> emre@debian:~$ locale
> LANG=tr_TR.UTF-8
> LC_CTYPE="tr_TR.UTF-8"
> LC_NUMERIC="tr_TR.UTF-8"
> LC_TIME="tr_TR.UTF-8"
> LC_COLLATE="tr_TR.UTF-8"
> LC_MONETARY="tr_TR.UTF-8"
> LC_MESSAGES="tr_TR.UTF-8"
> LC_PAPER="tr_TR.UTF-8"
> LC_NAME="tr_TR.UTF-8"
> LC_ADDRESS="tr_TR.UTF-8"
> LC_TELEPHONE="tr_TR.UTF-8"
> LC_MEASUREMENT="tr_TR.UTF-8"
> LC_IDENTIFICATION="tr_TR.UTF-8"
> LC_ALL=
>
> debian:~# locale
[...]
> debian:/home/emre# validlocale tr_TR
> locale 'tr_TR' valid and available
> debian:/home/emre# validlocale tr_TR.UTF-8
> locale 'tr_TR.UTF-8' valid and available

Allah Allah kafam karisti.  Bu ayarlar tamam.  LC_MESSAGES Turkce ayarli
ve LC_ALL da bos.  tr_TR yerelleri de kurulu.  Buna ragmen bu ciktilari
aldiginiz terminalde hicbir program Turkce ileti gostermiyor mu yani?
Diger programlari da denemis miydiniz?  'validlocale' raporuna
guveniyorum ama, sisteminizde birseyler cok mu bozuldu acaba, mo
dosyalari ne durumda, /usr/share/locale/tr/LC_MESSAGES dizinine bir goz
atar misiniz?

Diger dosyalar beklenildigi gibi, zaten yerel degiskenlerini dogru
ayarlamis.  GDM'in arayuzunu kendi ayarlarindan Turkce olarak
secebilirsiniz bu arada.