Re: Ses sorunu

On Thu, 2005-02-10 at 16:58 +0200, Mehmet Türker wrote:
> Selam;
> MPlayer'da birşeyler seyrederken her açışımda ses maximumda açılıyor.
> Kısıp kapatıp tekrar açtığımda yine maximuma geliyor. Aumix'le sesi
> kısıyorum, müzik dilerken sorun çıkmıyor ama MPlayer'ı açar açmaz ses
> yine maximuma geliyor. Ayrıca ses maximumdayken hiç ses çıkmıyor
> (sadece çıtırtılar var). Sesin geri gelmesi için sesi kısıp tekrar
> play'e basmam gerekiyor.
> Sanki sesi kullanan uygulamalar sistemin birbirinden bağımsız olarak
> sistemin ses ayarını değiştiriyorlar gibi. Nerelere bakmalıyım ?

oncelikle sorunu daha belirginlestirebilirsiniz.

mplayer esd ya da arts mi kullaniyor ?
esd ya da arts kapaliyken
(cogu zaman killall artsd ya da killall esd ile kapatabilirsiniz)

mplayer -ao oss dosya.avi
ya da
mplayer -ao alsa dosya.avi

yapinca da ayni sorun oluyor mu?

mixer degerlerinde herseyi kapatinca (master ve pcm haric)
sorun devam ediyor mu?

vs vs

--
-aab