Re: Re: etherconf problemi

Iki problemimle ilgili durumlari yazayim:

1- Sanirim onceki mail gozden kacmis. Ben dhclient la
bisi yapmak istemiyorum zaten, ayrica static ip
kullaniyorum . etherconf kendisi kuruyor dhclient i,
zaten configure ederken de soruyor dhcp den mi yoksa
static mi olcak diye, orda static seciyorum, herseyi
ayarlioyurm ve etherconf configurasyionu bitince butun
network ayarlarim dogru bir sekilde kaydediliyor ve
calisiyor!! Ancak reboot tan sonra ne oluyorsa
resolve.conf dosyasi sifirlaniyor, ve sadece sistemin
DNS ayari bozulmus oluyor, yoksa ip uzerinden network
um var, tek sorunum DNS server ayarinin resolve.conf
dan her reboot ta ucmasi.

2- nvidia konsunda da onceki mailimde gozdfen kacan
nokta olmus galiba, kernelimin 2.4.27-2-k7 oldugunu
yazmistim, ancak siz nvidia-kernel-2.4.27-1-k7 kurmami
soyluyorsunuz, dikkat edilirse kernelle bi uyumsuzluk
var gorunuyor, yok calisir yine de diyorsaniz eger su
an bende calismiyor malesef. Sanirim su an sisteme
kurulu glx paketlerinde bi sekilde corruption durumu
var, ya da ne oldugunu annayamadigim birsey, cunku
butun nvidia ile ilgili paketleri kaldirmaya
calistigimda nvidia-glx paketini kaldiramiyor ve su
sekilde hata veriyor:

# apt-get remove nvidia-glx
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages will be REMOVED:
  nvidia-glx
0 upgraded, 0 newly installed, 1 to remove and 0 not
upgraded.
Need to get 0B of archives.
After unpacking 9286kB disk space will be freed.
Do you want to continue? [Y/n]
(Reading database ... 147541 files and directories
currently installed.)
Removing nvidia-glx ...
dpkg-divert: rename involves overwriting
`/usr/lib/libGL.so.1.2' with
  different file
`/usr/lib/nvidia/libGL.so.1.2.xlibmesa', not allowed
dpkg: error processing nvidia-glx (--remove):
 subprocess post-removal script returned error exit
status 2
 nvidia-glx
E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code
(1)

ne yapabilirim bu durumda?
simdiden tesekkurler yardimlar icin