Re: QMail kurulumu

Merhaba
bende apache1.x kurulu makineme apache2 kurup denedigimde buna benzer
problem yasadim ama diger makinede apache2 configurasyonu sorunsuz
olan dosyalari sorunlu olan makinede calistirdim ve sorunum duzeldi..
isterseniz bu configurasyon dosyalariyla 1 deneyin (aama eskilerini de
yedekleyin silmeyin, 1 problem olmasin) karsilastirma yapin

http://www.fb.name.tr/tmp/apache2.tar

iyi calismalar
kolay gelsin