Re: QMail kurulumu

Merhaba,

>ok dediklerinizi yaptım o hatalar yok ama hala phtml birlikte aç ile
>geliyor
>php4.* olan dosyaları mods-available  den mods-enabled e kopyaladım
>apache2 yi restart ettim ama gene olmadı

Baybars Bey'in dedigi sekilde libapache2-mod-php4 paketini kurarak
Apache2'nin php kodlarini yorumlamasini saglayabilmeniz lazim.

Apache2 ile cok fazla tecrubem yok ancak libapache2-mod-php4 apketi ile
birlikte "etc/apache2/mods-available/php4.conf"	 dosyasi gelir ve bunun
apache icerisinde bir sekilde include edilmesi gerekli.

httpd.conf icerisinde "Include /etc/apache2/mods-available" seklinde bir
satir olmali. Sayet yoksa bunu ekleyerek deneyin yada direk olarak;

"Include /etc/apache2/mods-available/php4.conf" satirini ekleyerek de
sorunu giderebilmeniz lazim.

Ayrica "/etc/apache2/mods-available/php4.conf" dosyasinin icerigide suna
benzer birsey olmali.

<IfModule mod_php4.c>
  AddType application/x-httpd-php .php .phtml .php3
  AddType application/x-httpd-php-source .phps
</IfModule>

Umarim bu bilgiler yardimci olur

--
Saygilarimla,