Re: QMail kurulumu

Merhaba,

> squirrelmail + apache2 calistiriyorum bende
>
> /etc/squirrelmail/apache.conf ' a baktigimda
>
>   php_flag register_globals off
>
> zaten boyle ayarlanmis durumdaydi ilk kurdugumdan beri ve sorunsuz.

Hmm, ozaman sorun cikmamasi lazimdi. Veli Bey'in kullandigi Apache2 ile
sizin kullandiginiz Apache2'nin versiyonlarimi farkli acaba?

Su an icin Apache2'yi pek tercih etmiyorum apache 1.3.x bana yetiyor :)
Apache 2.x de durum nedir, bu Apache2'nin belirli bir surumunda ortaya
cikmis bir bug midir bilemiyorum.

O halde Veli Beye sistemini upgrade edip (belki Apache'nin sorunlu bir
paketi denk gelmistir dusuncesi ile) sizin onerilerinizi tekrar
uygulamasini onerebiliriz.

Artik duruma gore php.ini uzerinden veya sizin onerinizi dikkate alarak
sonuca ulasmaya calisilir. Sonucta cozum yontemi birden fazla olan bir
durum.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin