Re: QMail kurulumu

Serdar Aytekin yazmış:

Merhaba,

Debian-tr deki belgeyi kullanarak deneme amaçlı qmail kurmayı denedim
ama iş
Include /etc/squirrelmail/apache2.conf
eklentisinden sonra
/etc/init.d/apache2 restart

aşağıdaki hata ile döndü

Syntax error on line 4 of /etc/squirrelmail/apache.conf:
Invalid command 'php_flag', perhaps mis-spelled or defined by a module
not included in the server configuration

Belge apache 1.3.x icin hazirlanmis, siz apache 2.x kullaniyorsunuz. Sorun
degil ancak saniyorum "/etc/squirrelmail/apache.conf" dosyasindaki
"php_flag register_globals off" satiri apache2 de uyumsuzluk gosteriyor.
Bu satiri apache2 icin su sekile getirip dener misiniz?

php_value register_globals 0

1 = on
0 = off
bu seferde

Starting web server: Apache2Syntax error on line 5 of /etc/squirrelmail/apache.conf: Invalid command 'php_value', perhaps mis-spelled or defined by a module not included in the server configuration

orada kaldım ama diğer kısımlar çalışıyor outlooktan mail alıp gönderme
yapabiliyorum birde ben sadece clamav kullanmak istiyorum yerel ağda
çalışan bir posta sunucu yapmak istiyorum belge çok iyi ve itinalı
hazırlanmış superonline üzerindeki mailllerimizide buradan
geçirebilirmiyim ikinci aşama olarak (ozaman spam filtre gibi
özellikleri de kullana bilirmiyim)

Tabi, superonline'daki maillerinizi imap yada pop3 ile cekebiliyorsaniz
fetchmail kullanarak mailleri kendi makinenize cekip teslim edebilirsiniz.
Kendi makinenizde de gerekli spam ve virus testlerini yapabilirsiniz.
Procmail kullanarak'da gelen maillerin spamassassin 'ede kontrol
ettirilmesini saglayabilirsiniz. Kisaca bunun icin fetchmail + procmail
sizin ihtiyacinizi karsilar.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin