QMail kurulumu

Selamlar,,,

Debian-tr deki belgeyi kullanarak deneme amaçlı qmail kurmayı denedim ama iş
Include /etc/squirrelmail/apache2.conf
eklentisinden sonra
/etc/init.d/apache2 restart

aşağıdaki hata ile döndü

Syntax error on line 4 of /etc/squirrelmail/apache.conf:
Invalid command 'php_flag', perhaps mis-spelled or defined by a module not included in the server configuration

orada kaldım ama diğer kısımlar çalışıyor outlooktan mail alıp gönderme yapabiliyorum birde ben sadece clamav kullanmak istiyorum yerel ağda çalışan bir posta sunucu yapmak istiyorum belge çok iyi ve itinalı hazırlanmış superonline üzerindeki mailllerimizide buradan geçirebilirmiyim ikinci aşama olarak (ozaman spam filtre gibi özellikleri de kullana bilirmiyim)

Teşekkürler..