Re: Kernel versionları arasındaki fark?

Sal, 2005-02-08 tarihinde 22:52 +0200 saatinde, Recai Oktas yazdı:
> Merhaba,
>
> * Dr. Zeki Çatav [2005-02-08 12:14:35+0100]
>
> 2.4'den 2.6'ya geciste ilk yapmaniz gereken islem 'module-init-tools'
> paketinin kurulmasi olmali.  Toplu halde soyle bir guncelleme
> yapilmali (eksik yazmis olabilirim):
>
>     apt-get install module-init-tools procps initrd-tools
>
> 2.4 serisinde ide-scsi uzerinden verilen CD surucu destegi 2.6 serisinde
> degisti.  CD aygiti: /dev/cdrom, /dev/scX'i gosteren bir sembolik bag
> olmali.  O bagi /dev/scX yerine /dev/hdc'yi gosterecek sekilde
> degistirirseniz CD surucu sorunu buyuk olasilikla ortadan kalkacaktir.

> [...]
Derlenmiş çekirdek seçeneği benim açımdan da daha kolay ancak bazı
şeyleri merak ediyorum?
Sistem orjinal halindeyken (Kernel-image-2.4.24-xfs) /usr/src/linux
dizini sembolik olarak linux-2.4.24-xfs dizinini gösteriyor. Bu dizin
içinde .config, .version dosyaları ve /Documantation, /include dizinleri
var. Yeni bir derlenmiş kernel (kernel-image-2.6.X-k7) kurduğum
zaman, /usr/src/linux hala eski kernel dizinini mi gösterecek? Değilse
konfigürasyon ve include dizininin eski kernelden gelmesi sorun
yaratacak mı? Kernel headers veya başka ek paket kurulması gerekli mi?
Teşekkürler.

--
Dr. Zeki Çatav <zcatav@isnet.net.tr>
Türkiye Yüksek İhtisas Hastanesi Kardiyovasküler Cerrahi Kliniği