sarge kurulum sorunu

selam

yıllardır mnd kullanıyordum en sonunda kendime güvenim geldi ve
toshiba laptopa debian kurmaya karar verdim.ilk 5 cd yi indirdim ,
sargenin nasıl kurulduğuna debain-tr den baktıktan sonra sistemi
kurmaya başladım.

ilk olarak daha donanım tanıma aşamasında ide_floppy modulunun
yüklenmesinde kurulum işlemi kilitlendi.sistemimde usb floppy
kullandığımdan dolayı usb bağlantısını çıkardım ve yeniden denedim
sorun devam ediyordu bu kez kuruluma exper26 modunda başladım ve
ide_floppy modulunun eklenmesini seçmeden kuruluma devam ettim.

manual'deki şekilde kuruluma devam ettim.en son cd leri tanıtma
aşamasına geldim. elimdeki cd leri teker teker tanıttım ve apt'ye
ulaştım.x-window-system kurmaya başlamak için

apt-get install x-window-system

komutu verdim. ve kaynak bulunamadı karşılığı aldım.cd leri doğru
tanıtamadığımı düşünerek herşeye yeiden başladım ama sonuç
değişmedi.Başka yazılımları da kurmayı denediğimde (örneğin kde) aynı
şeyle karşılaştım , sonuçta sistemi kuramadım.

bu noktada cd den kurulumu neden başaramadığımı anlamadım (net ten
kurulumu hiç seçmedim).

sonuçta ya ben yanlış birşey yaptım veya gözden kaçırdım ya da
indirdiğim cd lerde bir sorun var.

bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.